Tuesday, May 6, 2008

alhamdulillah....

bismillahirrahmanirrahim....

aku sajer jer nak citer sal aper yang blaku sejak akhir neh....
alhamdulilah....aku bernasib bek dalam bberapa mggu ne... huhu..
arituh, dok pk sal MEdSI.. skang ne sal temuduga lar plak.... iskh...!!! nerv0us glerr....
maser aku cek ari sabtu arituh.. aku ingatkan aku xleh g tmuduga neh.... tp, alhamdulillah... da rezki aku.... ramai gak kawan aku yang xleh temuduga neh.... aku beruntung lar sbb walaupon result aku xgempak.. at least, aku dapat gak g temuduga neh.... alhamdulillah... syukur ke hadrat Ilahi... huhu... aku tau jer yang aku leh temuduga neh... terus jer rase berdebar dalam ati ne....
macam2 lagu ader... nasyid, dangdut.... huhu..

uikkss!! masak nak kena g cari kasut lar plak... maner nak g cari neh..??? ofc0z lar kat kb...
semalam.. kebetulan lar aku mintak cuti g skola nak mengesahkan sijil aku... alang2 leh cuti tuh.. g lar kb skalik... huhu.. aku g ngan Dlah... cari pnyer cari... jmpe gak kasut yang sesuai unt aku... cantik gak lar.. sesuai ngan professi0n perguruan... aku gak tempah "nametage"... hahaha.. bia lar jadik cam cgu terus... huhu...

pastuh.. aku dok sibuk tanyer orang tuh orang neh... bukannyer ape... mintak tips ngan dorang...
kenalar usaha cket.. lau xusaha.. xder lar hasilnya.... huhu.. thankz kpd ramai yang telah t0long aku... aku mghargai pert0longan korang... thankz a milli0n... aku banyak gak carik dalam tenet...
sibuk dok bacer blog orang tuh, orang neh... huhu.. banyak gak tips yang aku leh... hope, tips tersebut dapat mbantu aku nanti.... ameen....

heran gak.... naper ramai kawan aku yang dapat result yang gempak darik aku.. tp, dorang xder rezki nak dapat temuduga neh.... ehm.. aku mmg beruntung.... alhamdulillah.... tp, aku bersimpati ngan kawan2 aku yang xdapat temuduga neh... insyaALLAH... dorang akan dapat Univ len lar tuh... insyaALLAH....

aku pon... alang2 leh temuduga ne... kenala wat yang terbek... mmg impian dan cita2 aku sejak dulu g nak masuk UPSI ne... insyaALLAH.. da termaktub yang aku masuk dan sambung study aku kat sane.. alhamdulillah... syukur ku panjatkan kehadrat Ilahi.... lau da xder rezki aku nak sambung kat cne pon nak wat camner kann.... redha jer lar.... aku juz menunggu ngan penuh debaran lau aku leh sambung katner nanti.... moga urusan aku dipermudahkan olehNya... ameen yarabbal alameen.....

No comments: