Wednesday, October 28, 2009

:: menjelang final exam~

bismillahirrahmanirrahim~

alhmdulillah, syukur pd Ilahi kerana dengan limpah kurniaNya diri ini masih lagi sihat walafiat. diri ini juga berharap yang keluarga tercinta yang berada di kampung sana juga insyaALLAH sihat walafiat dan sentiasa berada di bawah lembayung rahmatNya.. amin ya ALLAH~

rasanya xde mOod sangat nak coret panjang-panjang entri ana pada kali ini.. cukuplah sekadar ana memasukkan peristiwa yang berlaku semenjak dua menjak neh.. ya ALLAH, ana memang terkesan dengan apa yang menimpa ke atas adik usrah ana.. sedih ana apabila terkenangkan adik wan aini.. hampir sebulan terlantar sakit.. disebabkan oleh penyakit yang berkaitan dengan tikus.. ana pun kurang pasti apa jenis penyakitnya. tapi yang pasti telah membuatkan adik wan aini hampir-hampir nazak pada beberapa minggu yang lepas.. ya ALLAH.. sedih datang mengintai diri tatkala dikhabarkan pula oleh teman rapatnya yang mengkhabarkan berita terbaru tetantang adik wan aini kepada ana semalam .. apa beritanya??? ana terkejut dan kaku seketika apabila dikhabarkan yang kedua-dua belah tangan dan kedua-dua belah kaki adik wan aini akan dipotong hari ini!!! ya ALLAH... terasa diri ini lemah sangat.. ya ALLAH, Engkau berikanlah kemudahan kepada apa yang bakal adik wan aini hadapi selepas ini ya ALLAH.. Engkau titipkanlah ketabahan dan kekuatan ke dalam diri adik wan aini ya ALLAH.. ya ALLAH, Engkau kurniakanlah rahmat dan inayahMu kepada dia ya ALLAH.. amin~ ana tahu, adik wan aini memang kuat.. dan harap ana sempat untuk menziarahi adik wan aini ketika ana pulang ke kampung sebelum hari raya Aidhil Adha nanti insyaALLAH..

final exam bakal menjengah minggu depan.. ~ ana harap ana dapat buat yang terbaik untuk final exam bagi semester ini insyaALLAH.. dan ana juga doakan buat sahabat/sahabiah sekalian yang juga bakal menduduki final exam untuk semester ini.. buat yang terbaik !!:) all da bez ya :) bittauFiQ wa najah fil iMtihan insyaALLAH..

sekian saja entri ana pada kali ini.. ilalliQa' insyaALLAH~

No comments: